admin admin .

admin

فروش خط تولید ماکارونی دست دوم

امروزه بسیاری از شرکت ها و کارخانه ها در زمینه فروش خط تولید ماکارونی دست دوم فعالیت می کنند. این امر شرایطی را فراهم می کند تا افرادی که نمی توانند خط تولید نو را خریداری نمایند، از خط تولید دست دوم بهره مند شوند. با این کار در هزینه و وقت آنها صرفه جویی می شود. برای خرید خط تولید ماکارونی دست دوم می توانید به مرکز فروش خط تولید ماکارونی دست دوم مراجعه کنید یا با شماره های این مرکز که در آگهی موجود است تماس بگیرید.

 خط تولید ماکارونی
خط تولید ماکارونی ، تکنولوژی رایج در تولید ماکارونی ، تکنولوژی اکستروژن سرد می باشد. پروسه شکل گیری از طریق سیستم اکستروژن سرد، دو طرفه بوده و با تغییر قالب می توان شکل ماکارونی را تغییر داد. مواد اولیه برای تولید ماکارونی، آرد گندم است. روند تولید ماکارونی در کارخانه به این صورت است که بعد از تحویل آرد به کارخانه و قرارگیری در انبارمواد اولیه، در ابتدا کیفیت آرد و آب مصرفی را کنترل می کنند. در ادامه آرد را در قیف دستگاه غربال کننده و انتقال دهنده تخلیه می نمایند. آرد با کمک سیستم هلیس یا مارپیچ به دستگاه پرس انتقال پیدا می کند. در مرحله بعد، آرد و آب با هم مخلوط شده و یک خمیر تقریبا یکنواخت را ایجاد می کنند. سپس این خمیر در قالب های موردنظر و تحت فشار و خلا قرار می گیرد. خمیرهای شکل گرفته به درون گرمخانه انتقال یافته و در دمای 50 الی 60 درجه سانتی گراد در مدت حداکثر 48 ساعت خشک می شوند. این فراورده های خشک را به سالن برش یا بسته بندی منتقل می کنند. در این مرحله ، محصولات را برش داده و وزن می کنند. ضمن اینکه عملیات جداسازی ماکارونی های نامناسب را نیز انجام می دهند. در انتها محصولات را درون سلوفان بسته بندی می نمایند. امروزه بسیاری از شرکت ها در زمینه خط تولید ماکارونی فعالیت می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با بخش فروش خط تولید کارخانه ماکارونی تماس بگیرید.

 خرید خط تولید کارخانه ماکارونی
خرید خط تولید کارخانه ماکارونی ، در خط تولید کارخانه ماکارونی دستگاه های مختلفی وجود دارد. از جمله این دستگاه ها می توان به میکسر (مخلوط کن)، ماشین حساب اسکرو، اکسترودر، دستگاه کشیدن و برش، Hoisting، دستگاه تهویه مطبوع و نوار نقاله اشاره کرد. میکسر در خط تولید کارخانه ماکارونی، وظیفه مخلوط کردن مواد خام، مواد کمکی و آب را برعهده دارد. قسمت تهویه برای پخت غذای خشک به کار می رود و از نوار نقاله برای حمل و انتقال مواد غذایی به دستگاه بعدی استفاده می شود. قیمت خرید خط تولید کارخانه ماکارونی به عوامل مختلفی مانند جنس دستگاه ها، نوع دستگاه، برند و کشور سازنده تجهیزات، نو یا دست دوم بودن تجهیزات خط، تکنولوژی مورد استفاده و ... بستگی دارد. برای خرید خط تولید کارخانه ماکارونی می توانید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

فروش خط تولید پاستا
فروش خط تولید پاستا ، پاستا یک غذای ایتالیایی است که در اصطلاح به معنای خمیر می باشد. پاستا از تنوع بالایی برخوردار است. در ترکیب خمیر پاستا از آرد، آب و تخم مرغ استفاده می شود. پاستا و ماکارونی از نظر شکل و ظاهر، تکنیک تولید، ماندگاری، میزان محبوبیت و مواد تشکیل دهنده با یکدیگر تفاوت دارند. بسیاری از افراد با استفاده از شکل های مختلف پاستا، غذاهای خوشمزه ای مانند پاستا پنه آلفردو، پاستای پنه مرغ و ... را تهیه می کنند. استقبال از پاستا موجب راه اندازی خط تولید آن در کشور شده است. تجهیزات موجود در خط تولید پاستا، ماکارونی و لازانیا شامل سیلوی ذخیره آرد، الک، میکسر، میکروفیدر، سیستم انتقال مواد اولیه، دستگاه پرس، سیستم خشک کن، دستگاه سردکن، سیلوی محصول، دستگاه برش، دستگاه بسته بندی و انبار محصول می شوند. هدف از فروش خط تولید پاستا ایجاد یک خط ارتباطی بین تولیدکنندگان می باشد. در عین حال با ارزیابی نیازهای مشتریان، می توان یک خط تولید با دانش فنی روز دنیا راه اندازی نمود. برای اطلاع از قیمت فروش خط تولید پاستا با شماره های موجود در آگهی که متعلق به بخش فروش خط تولید پاستا می باشند، تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۱:۲۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)